Načtení poboček

Zásilkovna provozuje rozsáhlou síť poboček v několika zemích. Aby bylo možné v na pokladně vybrat pobočku zásilkovny pro doručení zásilky, je třeba načíst seznam poboček.

Toho dosáhnete tlačítkem, které se nachází pod formuláři s nastavením dopravy u každé země, v které je možné pobočky Zásilkovny najít.

Kliknutí na tlačítko vždy zavolá aktuální seznam poboček, takže přo opakovaném kliknutí dojde pouze k aktualizaci.

Jakmile se načte seznam poboček, jsou tyto vypsány v tabulce pro danou zemi.

Díky tomu tak vidíte, zda se načtení podařilo, či ne. 

Možné problémy:

  1. Špatný API klíč. kontrolu můžete provést tak, že doprohlížeče vložíte url http://www.zasilkovna.cz/api/v2/api_key/branch.xm. APi_key nahraďte vlastním klíčem. Pokud se stránka nenačte, máte špatný klíč.
  2. Nastavení hostingu může mít zakázané některé funkce. Do prohlížeče vložte url vaseshop.com/wp-content/plugins/woocommerce-zasilkovna/pobocky.php. V případě, že se zobrazí chyba, může to váš webmaster řešit dále s hostingem. Někdy je třeba zapnout debug – návod
  3. Nemáte platný licenční klíč. Napište nám na info@toret.cz a my ověříme, zda nedošlo k nějaké chybě a zda je váš klíč platný.
  4. Pobočky se načetly, ale v pokladně je nemohu vybrat – zobrazení poboček se řídí výběrem země doručení. Můžete mít vybranou zemi, v které pobočky nejsou, nebo můžete mít nastaveno ve WooCommerce – zobrazit dopravní metody až po vložení adresy.
  5. V jiném případě kontaktujte podporu – info@toret.cz

Další pluginy pro WooCommerce od Toret